انعکاس درخشش ایران در لیگ جهانی در رسانه های روسیه/ایران با تماشاگران عاشقش رویای صرب ها و آلمان ها

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

انعکاس درخشش ایران در لیگ جهانی در رسانه های روسیه/ایران با تماشاگران عاشقش رویای صرب ها و آلمان ها
بازديد : 2559

انعکاس درخشش ایران در لیگ جهانی در رسانه های روسیه 1

کارشناسان والیبال روسیه پس از بسته شدن پرونده بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال، تیم های شرکت کننده در این رقابت را ارزیابی می کنند و از حضور ایران در این رقابت ها با واژه "درخشان" یاد می کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خبرگزاری چمپیونات روسیه در مقاله ای اتفاقات این دوره از رقابت های لیگ جهانی را ارزیابی کرد و از بین 18 تیم شرکت کننده به تمجید از تیم ملی والیبال ایران و هواداران ایرانی پرداخت.
این خبرگزاری در گزارش خود نوشت:
"تیم ملی والیبال ایران تنها تیم درخشان این دوره لیگ جهانی بود. والیبال ایران به سرعت پیشرفت کرد و در این مسابقات هزاران هوادار از سراسر جهان به این تیم اضافه شدند.
خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ایران تاثیر زیادی بر این تیم گذاشته است. ولاسکو در سال های 1990 تا 1996 سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بود و مربی بهترین تیم قرن بیستم نام گرفت. او نسل با استعدادی وارد والیبال ایتالیا کرد و تیمی ساخت که هرگز در تاریخ تکرار نخواهد شد.
ولاسکو کار استعدادیابیش را متوقف نکرد و این بار به سراغ تیم ناشناخته ایران رفت. برای مثال، امیر غفور یکی از کسانی بود که توسط ولاسکو در سن 18 سالگی وارد تیم ملی شد و در لیگ جهانی به بازیکن بزرگی تبدیل شده بود.
جوانان ایرانی در سال 2009 و در ابتدای راه توانستند تیم های قهرمان جهان را در مسابقات جهانی شکست دهند. با توجه به سطح فعلی والیبال جهان، مربی هرچه هم توانا باشد در کشوری که به والیبال اهمیت ندهد و فرهنگ آن را نداشته باشند، نمی تواند تاثیر گذار باشد و باعث پیشرفت شود. آنچه که مشخص است مدیران ایرانی به والیبال بهای زیادی داده اند.
اگرچه تیم ایران در لیگ جهانی بر روی سکو نرفت، ولی آنها محکم و استوار تمام والیبال را به جهان نشان دادند. به هرحال این یک شروع عالی برای تیم ملی والیبال ایران بود و آینده درخشانی منتظر آنهاست."
علاوه بر این، روس ها با انتشار عکس هایی از تماشاگران ایرانی در استادیوم آزادی از شور و شوق ایرانیان و علاقه آن ها به ولاسکو شگفت زده شدند.
همچنین در گزارش این خبرگزاری به شانس ایران برای میزبانی مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال اشاره شده و کارشناسان اینگونه نوشتند: « تنها 4 بازی در ایران انجام شد ولی هر بازی در تهران غوغا بود. استادیوم 12 هزاری نفری آزادی کاملا پر شده بود و عکس های این سالن بی نظیر بود. تیم ایران به همراه تماشاگران عاشقش در آزادی، رویای آلمان ها و صرب ها را برای صعود به مرحله دوم خراب کردند.
ایران می تواند یکی از کاندیدهای میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 باشد.»




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط Rasoul M.Beat/Mahjoubi در تاریخ 1392/7/18/4 و 2:47 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

وبسایت به آدرس دیگر منتقل شد...
آدرس جدید وب :

WWW.RADIO-GONBAD2.LXB.IR
خوشحال میشم سر بزنین و نظر هم یاد...

این نظر توسط شرکت شارژفا در تاریخ 1392/5/8/2 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

با عرض سلام و خسته نباشید همکار گرامی؛
با توجه به انتخاب شما توسط شرکت ما جزء 500 وبلاگ مد نظر این شرکت ، لذا از شما درخواست داریم در صورت تمایل به همکاری در فروش با شرکت فروش کارت شارژ هر چه سریع تر به ما مراجعه فرمایید.
این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های فروش کارت شارژ در اینترنت می باشد که با دعوت از وبلاگ نویسان کوشا و با پشتکار و در اختیار گذاشتن یک فروشگاه کارت شارژ مستقل به مدیران وبلاگ ها این امکان را فراهم می آورد که با فروش هر کارت شارژ در سود فروش آن ها سهیم باشند.قابل ذکر است که تمامی کارت شارژ های موجود در این شرکت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما با فروش هر کارت شارژ
در فروشگاه خود می توانید اقدام به کسب درآمد نمایید.جهت ثبت نام در این شرکت نیاز به یک سایت فروشگاهی می باشد که شما باید آن را تهیه نماییداگر هم سایت فروشگاهی ندارید می توانید با پرداخت 1000تومان این فروشگاه را از ما دریافت کنید.
جهت راهنمایی و اطلاعات بیشتر به ما مراجعه فرمایید.
با آرزوی موفقیت و شاد کامی از خداوند منان برای شما.


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف